Seg uppdatering, jag vet. Förlåt

Igår åkte jag ju som sagt ner på Hammarn. Tänkte att nu blir det väl ännu en värdelös kväll. Men ack så fel jag hade. Det var faktiskt kul! Och det blev mycket mer folk senare på kvällen. Mycket minglande.
Och sova fick jag hos underbart snälla Sofie! Slocknade direkt när vi kom hem, vaknade med huvudvärk. Aj, aj :(. Alvedon och vatten till frukost då.



Hade med mig kameran. Men tog aldrig med den ut. Och det var nog tur det, för jag hade inte så mycket kontroll över mig själv så jag skulle kunna hålla reda på en hel systemkamera. Så nu får det bli en ful bild på mig istället!

Kommentarer
Postat av: rebecka

haha kvällen var fan grym festade till typ 4 på morgon ja (a) fast säger nu festar jag inte än på ett tag :p

vaknade också med huvudvärk ja :/

2011-05-02 @ 20:50:49
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0