Stan

Igår for jag och Saga iväg in till stan. Hon skulle köpa en present till sin syster, men hon gjorde aldrig det tror jag... Och jag själv skulle lämna tillbaks en tröja och en mascara. Men det visade sig att mascaran var hel. Jag blev skitförbannad när jag skulle använda den hemma. För då antog jag att den var trasig. (skulle nog många gjort.) Men den var tydligen inte det. Så där i kassan skämde jag ut mig rejält. *Embarrassing moment*

Men såklart så vart det även lite drama den kvällen.. Jag hade för mig att bussen gick tillbaka till Hammarstrand 18.20. Men vi orkade inte gå upp till busstorget och fråga. Så vi ringde Sofie. Och hon sa att den gick 19.00. Skitbra tänkte vi! Då får man ju shoppa en halvtimma extra liksom ;).

Sen när klockan närmade sig sju. Så gick vi upp till busstorget. Och då visade skärmen att nästa buss gick 22.10. Vi fick panik. Vi hade just missat vår enda buss. För vem vill komma hem halv tolv på natten?

Men, men. Shopping och mycket sova-på-bussen-dag. Rätt nice ändå.
Och såklart kom jag inte hem tomhänt!


Tröja/ Cubus Bälte/Ginatricot


Bh + trosor/ Ginatricot

Köpte även ett par basic leggins på Gina.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

snygga underkläder, jag hittar fan aldrig på gina ja!

2011-03-05 @ 00:20:42
URL: http://www.jenfajempa.se
Postat av: martina

vikken snygg tröja!

2011-03-05 @ 20:06:38
URL: http://blogg.veckorevyn.com/martinaamren/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0