Livet är en bitch

Jag kan inte vara bra nog för din skull. Men varför skulle jag ens försöka? Att leva upp till andras patetiska krav, är det sjukaste jag nånsin gjort. Att ha ett eget liv. Att kunna få välja sina val utan att få skit. Det är livet, och det är så jag vill leva!

Så varför försöka trycka ner mig, när jag bara vill mig själv, min kropp & min själ väl? Jag gör det som känns bäst. Och jag gör allt för att kunna få ta ännu ett steg framåt, och må bra! Jag vill ingen något illa, men nu är det faktiskt dags att tänka på sig själv litegrann. Och inte få ångest för något som jag inte kan påverka längre. Du finns inte i mitt liv längre, såsom jag inte finns i ditt. Acceptera läget nu. För det har jag gjort. Och nu är det faktiskt din tur.

So it's not your business silly boy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0