Helgen.

Som sagt, ni som stalkar min facebook vet att jag & Johanna drog ut till skogs i lördags. Till Ralles stuga. Det var jag, Johanna, Ralle och Anders från början. Sen kom det dit lite annat folk också. Men var bara vi fyra som sov där ;). En mysig liten stuga var det. Utan el, men det fanns en kamin mitt i rummet.

Ralle och Anders ville att jag skulle slänga upp alla bilder på fb eftersom jag tog med mig kameran. Så nästan alla bilderna finns där. Orkar bara ladda upp ett par stycken här.
Men i helhet så var helgen rätt så chill. Blev lite skoteråkning på söndan också, toppen!


Haha har nog aldrig i mitt liv skrattat åt en bild såhär mycket! 
Anders som leker med "prutt-lera".


Mathias


Andreas


jagälskarchips.se


Haha lite dragen kille...


Avslutar helgen & inlägget med en skotertur hem till Ralle, där vi kollade på film och drack te!

(Johanna var så snabb, så hon hann inte komma med på mina paparazzi-bilder :()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0