Fotbollsträning.

Blev ju hemma idag, så blir ingen fotbollsträning för min del.. För som sagt har vi äntligen fått ihop ett litet lag, som ska börja träna idag.
Men såklart är jag missnöjd som vanligt. Är så sjukt less på att spela i Ragunda. Skulle lätt börja spela i stan, eftersom jag känner rätt så många där jag vill börja spela. Så det känns ju tryggt och bra. Men saken är den, att jag inte bor i stan på veckorna. Och det blir allt så komplicerat..

Och det här säger jag inte för att klanka ner på andra, utan jag säger det för att det stämmer. Vårat lag är så ootroligt blandat. Alla ligger på olika nivåer. Och det finns väldigt många nybörjare. Och det är det som sänker ner mig. Eftersom jag har intresset, jag vill bli mycket bättre. Och jag vill utvecklas ännu mer. Men då måste man spela i ett lag, där alla ligger på ungefär samma nivå också.
Jag rankar absolut inte mig själv som lagets bästa spelare. Men jag har kompetens och är kapabel till mycket. Och jag vill mer, än att sluta som en fotbollsspelare i Ragunda. He he, pinsamt läge. Så, så snart jag bara kan.. Så ska jag börja i stan. För nu är jag less på det här patetiska, lilla bondelaget! :D


Som sagt... Egentligen hade jag tänkt sluta, eller börja i stan. Men jag kan ju alltid spela den här säsongen bara för att få lite motion ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0