Eye Q



Det här köpte pappa åt mig för nån månad sen. Eftersom jag absolut verkligen inte kan få ner fisk i min mage.. Så måste näringen i fisken komma ner på något annat sett. Så piller blev min största hjälp. Åt omega3 som liten. Men slutade med det, vet inte varför. Var troligtvis för att det smakade fisk om kapslarna när man svalde dem.

I alla fall så är det här en typ av sådna kapslar. Fast det är mycket mer bra saker i den här.
T. ex omega3 och nattljusolja.
Det här är kosttillskott. Och av vissa kosttillskott får man mer matlust av. Men jag tror att det är tvärtom med dom här..

Dom var i alla fall sjukt dyra. 650:- för den här burken. Så jag hoppas att det hjälpt!

Kommentarer
Postat av: tove

Åh gud vad jag skarattade innan jag läste vad det var, på burken står det "för hjärnans normala funktioner" och första meningen var "dem har köpte pappa till mig" ^^

2011-03-05 @ 13:30:48
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0