Dag 24.

"Ett brev till dina föräldrar."

Nu vet inte jag hur den här listan menar... Men vi säger att det är ett "farväl-brev". Lättast så.

Jag har ofta tänkt på... Ta inte detta fel nu. Jag är inte självmordsbenägen. Men OM jag skulle ta självmord. Så har jag ofta tänkt på vad jag isåfall skulle skriva till min mamma & pappa. Det skulle nog blir ett väldigt känslosamt brev. Med mycket ångest. För jag skulle aldrig klara av att lämna dom jag älskar kvar på jorden. Men om jag inte hade haft någon kvar, så skulle jag inte tveka en sekund. Men så länge jag har något att leva för, så gör jag det.

Jag skulle i alla fall tacka dem för den här tiden på jorden. Och för allt dom gjort för mig. Förklarat för dem, att hur mycket jag än skrikit och svurit åt dem. Så har jag ändå älskat dem till tusen. Varje gång. Jag gjorde det av kärlek. Jag skrek "jävla kärring" till dig utav kärlek. Så hade jag sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0