Vad hände med designen?


Jo.. Så här ligger det till. Jag var hos Louise. Och vart jävligt förbannad på en grej. Och då i all hysteri, så bytte jag till en av "färdig-designerna" på blogg.se. Bara för att få bort bilderna och texterna i headern.

Och sen kom jag på det... Jag hade glömt att spara designen när jag gjorde den!
Så ja.. Alla grunder försvann ju såklart. Så igår satt jag och skrev in allt nytt igen. Hade till och med glömt bort en hel del. Så det tog ett bra tag innan jag fixat allt som jag ville ha det.

Men det är en grej som jag stör mig på fortfarande... Det är att det är ingen vit "kant" där uppe på headern. Ska fixas så snabbt som möjligt. Så tro inte att jag aldrig märkt den. För det ser skitstyggt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0