Nyvaken


Ska alldeles strax göra iordning mig, och fara ner på stan. Somnade inte förns runt fem inatt/imorse? Så ja.. Jag är lite seg idag.

Igår när jag kom in till stan. Så lämnade jag tillbaka snowboardjackan. Och svängde in på min favvo-affär. Sense! Älskar att det jobbar "lite äldre" kvinnor där. För dom verkar såå mycket mer erfarna.
Men igår vart jag förbannad. Jag ställde mig i kassan. Och det stod tre, eller kanske till och med fyra "tanter?" och plockade med några jävla parfymer. Och dom sket fullständigt i att jag stod vid kassan. Jag hade drygt 3minuter på mig att springa upp till bussen. Så jag får köpa det jag skulle köpa idag istället.


Tog och gjorde en "klassiker" ! Btw, har mammas tröja på mig.. Typ en sovenir ifrån Bulgarien? Sweet i alla fall ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0