Livsstil


Jag fick reda på en sak igår, när jag ställde mig på vågen.

Om jag tänker tillbaks lite under dom här sista veckorna, så har jag knappt ätit någon middag alls.
Såhär har mina dagar sett ut:

Vaknat runt två. Skippat frukosten. Tappat matlusten eftersom jag sovit för länge. Småäter någon macka/flingor. Är inte hungrig när det är middag. Skippar middagen. Och sitter vid datorn (från jag vaknar ca: 14.00) till jag somnar. (cirka 03.00)

Och jag har gått ner ungefär 3 kg. Det är absolut ingenting jag är stolt över. Jag skriver det mer för att få er att INTE skippa måltiderna. Har märkt nu att det sätter sina spår väldigt tydligt, om man skipper en måltid varje dag.
Och en sak är faktiskt positivt med skolan. Det är att mitt liv reder ut sig. Jag får mera "disiplin" i min vardag. Och jag kommer inte undan måltiderna lika lätt.
Jag kan inte direkt påstå att jag är tjock. Jag har lite hull på magen, men vem fan har inte det? Så 3 kg syns rätt så tydligt på min kropp.

Så jag hoppas att jag äter upp mig, nu när skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0