I want to die. Avoid everything. Avoid you.

Jag skakar. Skakar av rädsla. Jag vet att jag aldrig kommer att kunna övertyga dig om sanningen. Jag kommer aldrig att få en ärlig chans. Du litar mer på ditt ego, än på mig.
Jag är sårad. Jag har en knivskuret, och skadat hjärta.

Jag trodde du brydde dig. Att du litade på mina ord. Orden som kom direkt ifrån hjärtat.
Men det var tydligen inte så. Och du har sårat mig mer än någon annan gjort förut.
Du anklagar mig. När jag vet hur jävla ärlig jag är. Du... Jag fattar inte att du ens älskar mig. Du gör kanske inte det? Därför du anklagar mig för idiotiska påhitt, bara för att du själv är osäker?
Jag vet vem jag är. Jag känner mig själv. Och jag skulle aldrig kunna göra en sån sak som du anklagar mig för. Du har inte ett endaste bevis, och du anklagar mig direkt i luften från ingenting? Fy fan vad less jag är nu. Det gör så jävla ont. Att du säger att du alltid finns för mig, när du inte ens bryr dig om mig? Dra åt helvete. Du sårade mig så jävla mycket den här gången.

jag fick hjälp med att långsamt sjunka till botten, undra om jag får samma hjälp på väg upp igen?
- nej. Och det kommer jag aldrig att få heller. Inte av dig.

Kommentarer
Postat av: Sara - Only Saras

gud va fin header, vad har du gjort den?



Haft en bra dag? :)

2011-01-26 @ 16:24:44
URL: http://onlysaras.blogg.se/
Postat av: A B I R ♥ - HTTP://ABIR.BLOGG.SE/

hejhej ;)

haft en bra dag ? :D

kram! ♥

2011-01-26 @ 16:59:47
URL: http://abir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0