"Dag 27. Min favorit plats"

Där jag kan vara ensam. Ostörd. Inte bry mig om något mer än suset av träden när vinden sakta blåser förbi.

Jag är en person som ofta stör mig på småsaker. Om jag sitter och försöker koppla av. Så kliar det antingen på benet, eller så är det något ljud som irriterar mig.

Hade en favoritplats i somras. Nedanför mitt hus, en bra bit bort i skogen. Där brukade jag sitta på en bro som gick över en järnväg. Tyckte att det kändes som en djungel där jag satt och lyssnade på fågelkvittret.
Jag behövde inte bekymra mig om någonting alls. Jag var fri. Jag var jag. Jag hade inga problem med mitt liv. 



men det var då, och inte nu.

Kommentarer
Postat av: tove

jag älskar den bron

2011-01-27 @ 08:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0