"Dag 19. Detta ångrar jag"

Jag ångrar att jag låtit idioter ta över mitt liv. Att jag vart så besatt av trygghet, så jag gick under av en massa svek. Jag ångrar mig varje gång jag skriker åt mamma. Jag får så otroligt dåligt samvete. Jag klarar inte av stunden efteråt. När jag sitter för mig själv. Jag hatar mig själv då. Jag vill bara försvinna, så att alla slipper må dåligt utav mig.

Ångrar är fel ord. Men jag ville aldrig att det skulle gå såhär långt. Att jag sårar den jag älskar, för att jag själv inte mår bra. Och jag är ledsen.. Men du kan inte göra mig hel. Den enda som kan göra mig hel, är jag själv. Den dagen när jag inser. Och förstår att även jag är värd att leva ett lyckligt liv. 
Jag är jätteglad över att jag fått mitt liv som jag har idag. Men jag är fortfarande inte helt lycklig. Jag måste jobba med mig själv. Så ta ingenting fel. Jag vill er bara väl. 

Jag ångrar varje dag. Varje steg jag tar, går jag tillbaks med ångest. Jag vill inte leva med alla tusentals brister, och det bottennådda självförtroendet.


jag ångrar att jag aldrig tog tag i det, i tid nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0