"Dag. 18 Min favoritfödelsedag"

Min favoritfödelsedag var nog när jag fyllde 7år. Jag pappa, gunilla & mina låtsassystrar åkte till Cypern. Det var min första utlandsresa, och jag älskade det! Jämfört med nu, så var jag inte rädd för något alls. Varken flygplan, folket som bodde där, eller vilda djur. Nu är jag rädd för precis allt det. Flygrädd, rädd för turkar/utländska människor. Jag är rädd för att bli bortrövad. Jag är rädd för att bli orm/eller spindelbiten. Jag är rädd för att käka fel mat.

Vet inte om det var året innan, eller året efter.. Men då fick jag i alla fall min första riktiga gitarr av mamma! Jag kommer ihåg hur överlycklig jag vart! Satt och spelade hela nätterna, och hela dagarna. Man kan verkligen säga att jag nyttjade den väl. 
Men tyvärr så har jag inte mitt gitarr intresse kvar... Det är synd. För annars har jag älskat att spela. Bara sätta sig ensam uppe på rummet. Hitta på egna låtar, eller spela efter en text. Jag saknar det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0