"Dag 15. Mina drömmar"

kör en till när jag ändå är på G.

Mina drömmar är, att kunna älska mig själv. Att kunna acceptera mig själv. För när jag själv inte mår bra med mig själv. Så kan jag inte heller må bra med någon annan.
Jag vill kunna göra människor glada. Jag vill kunna bli ihågkommen för något positivt.
Jag vill komma över mitt dåliga självförtroende, och min låga självkänsla.

En till dröm, är att ta med mamma på något kul. Typ en sväng till Stockholm, eller utomlands. Bara något, som skulle kunna göra allt så mycket bättre.
Eller som när jag var liten. Jag sa alltid:
"mamma, om jag vinner på en trisslott. Så ska jag köpa ett nytt hus till dig. Och en ny bil om du vill."
Jag vill få mamma lycklig. Jag vill få henne att må bra. Jag älskar henne ♥.


And one day.. My dreams will come true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0