Shopping

Fick med mig lite saker hem i alla fall. Tog bara med mig 600kr av dom där 2 000 spännen. Så nu har jag kvar lika mycket som från början, för jag fick en slant av mamsen också ;).


Gina och HM har samma storlekar på bh:ar. Men ändå så passar dom på Gina bättre. För dom på HM är grymt små.

balcony bh
tre par spetstrosor (lila, svart, ljusrosa/beige)


Smycken
REA på "diskobollen". Ordinarie pris: 179:- REA pris: 25:-


Isadora Bronze puder
Maxfactor transparant puder
Maybelline foundation
"Mini-mascara" Isadora (HM 9,50kr) fick av moster ;).


Jag blir så less på Gina. Sist jag var där (utan pengar såklart). Så fanns det alla färger & storlekar på spetstrosorna. Och en massa urval av bh:ar. Nu fanns det ingenting alls. Så jag raffsade ihop tre trosor för ett bättre pris såklart. Och hittade en ursöt bh. Det får duga än så länge.
Min storlek på spetstrosor är jämt slut först. Kan det bero på alla fjortisar som köper underkläder där tro? Haha jag är isåfall en av dem.

Kommentarer
Postat av: SOFFE höhö

sv; ibland är du fakitskt riktigt rolig:D

plus att du passar verkligen jätte bra i hårfärgen:)

2011-02-07 @ 16:49:18
URL: http://sofieeduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0