Jag har en omtänksam & generös fader.

Idag ville pappa vara lite gullig. Så jag, pappa, Gunilla, Elba och Tilde åt på pizzerian. Nu när dom bytt tillbaks till den första ägaren, så kommer allt att bli så mycket bättre. Priserna. Maten. Variationen. 

Pappa den jäveln tog en Filé Mignon tror jag att den heter... Typ den dyraste maträtten där. Och han sa att jag fick ta en likadan. Och den är sjukt god. Men jag får så otroligt dåligt samvete när han måste lägga ut onödiga pengar på mig. Så istället jag tog en barnvesuvio för femtio spänn.

Dubbelplus till den nya salladen! DOM HAR FETAOST. OCH DET ÄR DET BÄSTA SOM FINNS! Jag skulle seriöst kunna äta ihjäl mig på det. Gudomligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0