Grattis Emilia...

Imorse väcktes jag av att Gunilla och pappa sjöng för mig. Lite irriterande, pinsamt men ändå kul på samma gång. Kändes som igår då jag fyllde tio. Jag låg uppe länge på natten innan, kunde inte sova av all förväntan. Och jag vaknade alltid lite tidigare innan dom kom och sjöng. Fast jag låtsades sova. Och sen hoppade jag upp ur sängen och öppnade alla paket! :D

Nu är tiderna inte likadana längre. Inga presenter. Ingen "lycka". Och ingen "förväntan" alls. Känns tråkigt.. Jag glömde till och med bort att jag fyllde år idag. Lena (min frisör) frågade när jag fyllde år. Och jag var tvungen att tänka ett tag, innan det slog mig att jag fyller ju år idag! 


lite fika på sängen. Mysigt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0