Dag 06.

"Favorit-superhjälte och varför."



Min pappa har alltid varit min idol sen jag gick med napp & blöjor.
Han är en sådan där pappa som kan precis allting. Han kanske inte är superbra på allt. Men han kan allting. Eller.. Ett litet undantag vad det gäller franska då, eftersom han tror att han kan. Men det kan han inte.. ;).

Han är en "allt-i-ett-pappa" som alltid finns till om man behöver hjälp med något.
Alltifrån att byta ett däck på cykelhjulet och hjälp med läxor, till hästar, fotboll, och skotrar. 
Jag älskar min pappa. Och fast vi bråkar och skriker på varann oftare än oftast. Så är han världens bästa pappa. Och utan honom hade jag aldrig kommit såhär långt. För allt han har lärt mig på den här långa vägen, har nog ingen annan pappa åstakommit i denna värld. Han är bäst helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0