Dag 01.


"Ett nyligen taget foto på dig och 10 intressanta fakta om dig själv."



1. Jag heter Emilia & är nyligen fyllda 15år.
2. -
3. Just nu sitter jag i morgonrock och sjunger med till "Barbra Streisand-låten".
4. Jag är en hyperimpulsiv person. Jag gör väldigt mycket utan att tänka. Så do not blame me att once.
5. Jag föddes med vitt hår. Och har ovanligt blondt hår naturligt.
6. Jag färgar mina ögonbryn.
7. Jag får panik så fort jag ser en bild på en orm.
8. Jag är en shopaholic. Jag kan helt enkelt inte hålla i pengarna.
9. Jag avskyr att visa mina öron.
10. Jag är flygrädd.

Kommentarer
Postat av: s ofi e

blir ju förbannad! orka att du är så jävla fin?!!?

2011-02-06 @ 21:29:37
URL: http://sofieeduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0