Sorry man

Har knappt bloggat nånting idag. Inget "riktigt" inlägg i alla fall..

Idag var det min första fotbollsträning för året. Tooo late i know. Men hallå? Vi bor i Hammarstrand, haha. Men när jag satte mig ner en stund. (var avbytare en stund när vi spelade handboll.) Så tänkte jag... Att fan vad skönt det är med träning egentligen! Att bara bli alldeles varm och anfådd. (det är tyvärr inte sex jag pratar om nu här.) Känna att man verkligen kämpat. Åh, jag älskar den känslan.

Jag fick världens kick. Så nu ska skjuta undan godsakerna för stunden, och blir nyttig. Plus att jag ska hålla mina 6 km-promenader, och börja springa.

Dutti flicka, i'm not schizo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0