Prima ballerina

Jag kom precis på att jag måste köpa nya ballerinaskor till sommarn! Vet inte hur, men på något sätt så tappade jag bort dom under yran. Jag hade glömt att ta med andra skor till stan. Och jag ville ju knappast gå med ballerinor under hela kvällen. Så då fick jag låna ett par skor av Martina. Så antingen försvann dom i hennes lägenhet, eller så bara försvann dom. 

Har så grymt svårt att hitta ett par perfekta ballerinor, eftersom jag har så breda fötter på just en punkt. Och det tog år och dagar innan jag kunde ha dom. Jag var tvungen att gå in dom jättelänge. Och jag vill inte köpa nya :(.

(det var visserligen inte dom på bilden, för mina var dyr. Inge HM-skit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0