Nyköpt


DNA
Egentligen tänkte jag köpa vita converse canvas. Men då fanns dom inte storlek 38. Så då tänkte jag köpa vanliga vita. Men kändes så tråkigt och orginellt. Så jag valde ett par gula! Dom är såhär härligt citron-gula i färgen. Och dom kommer vara skitläckra till sommarn. Dock tvekar jag lite än..


Bandeau-bikini 129 + 99:- HM
Impuls-bikini bara för att ha något imorgon. Men den var söt som sjutton! Trosorna ser ut som en liten ballerina-kjol :')


Tröja 99:- 50% rea Bikbok


Lösnaglar 120:- KICKS
En stressad emilia springer in på Kicks, rycker åt sig ett paket lösnaglar, och springer vidare mot kassen. Vilket resulterar FEL sort. Råkade köpa färdiga med lim på. Failure.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha o du som gnäller att du aldrig får nå!

2011-04-17 @ 17:06:25
Postat av: Sv: Anonym

Ojoj det doftar starkt av avundsjuka! Jag gnäller inte :)

2011-04-17 @ 17:16:23
URL: http://alittleprincessdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0