Ny mobil?

Jag måste införskaffa mig en ny telefon nu känner jag... Jag kom ihåg att Alice och jag var typ dom enda som hade en touch-telefon på vår skola. Hon hade en LG, och jag en Samsung. Så jag köpte faktiskt en av dom första riktigt "moderna" touch-telefonerna. Så mobba inte min gamla telefon.. 
Om man säger såhär.. Så ligger dom väldigt på samma nivå både prismässigt och funktionsmässigt. Och dom är "medel-telefoner". Så skulle knappast vilja köpa en i samma märke igen.

Och helst vill jag ju ha en Iphone. Men med en oförstående pappa, och inga egna pengar. Så kommer man tyvärr inte så långt som till 6 700 - 7 700 kr.

Så nu har jag kollat ut lite olika telefoner för olika pris. Alltså som jag skulle kunna tänka mig att köpa.



Helst, och nästintill Iphonen, vill jag ha Sony Ericsson Arc! Vart totally in love i den. Men jag har aldrig riktigt gillar "Xperia-telefonerna". Dom känns så små och fjuttiga på nå sett, haha. Och HTC. Liksom, dom har världens fulaste design, dessutom är dom... Random? Vi får hoppas på att det blir Sony Ericsson igen då ;)!

Kommentarer
Postat av: André

DU MÅSTE HA EN iPhone 4! Ingen jävla skit sony det ska vara apple!

2011-04-10 @ 21:17:17
Postat av: Sv: Till André

Mena det.. Men har ju noll inkomst. Buhuu :(

2011-04-10 @ 21:28:52
URL: http://alittleprincessdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0