Hårfärg - En ren chansning

Jag fick nå ryck idag, och köpte hårfärg när vi var på Hammarn. Jag vill faktiskt inte gå runt i en urtvättad toning på valborg. Så nu blir det första gången jag färgar håret :)!
Har bara tonat, blekt och slingat mitt hår innan.

Men nu fattas det bara någon snäll själ som vill färga det åt mig också. Tove var nog upptagen, så får fråga Gunilla. I värsta fall blir det pappa, och jag vill inte ha missfärgat hår tack :P.


Det dummaste av allt var att jag bara tog nån färg. Eftersom jag inte riktigt visste vilken nyans jag ville ha. Men jag tycker att det är kul att göra förändringar, och det kan knappast bli fulare!

Tog en lite mellan-brun färg med röda nyanser i. Eftersom jag har blondt hår naturligt, så kan det bli grönt. Och jag orkar inte göra en rödpigmentering innan. Så nu får vi hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0