Har absolut ingenting att göra

Matvanor:

Bästa maträtt? Potatisgratäng, fläskfilé & bea.
Bästa dryck? Cola!
Hat dryck och maträtt? Fisk och typ svartvinbärssaft.
Bästa alkoholdryck? Öl, cider/smirnoff.
Använder du smör på smörgåsen? Ja.
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis!
Favoritglass? Hm.. Älskar "Smack" som man köper från glassbilen! Annars typ, magnum.

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Från 600kr och uppåt 2 000kr. Alltså alldeles på tok för mycket.
Har du mer skor än kläder? Nej.
Favoritplagg? Jadu... Mina trash-jeans älskar jag! Och min puderfärgade blus/tunika får bli det isåfall. Fast är redan nerkärad i mina byxdresser som jag köpt!
Hatplagg? Mjukisbyxor och mjuka jeansleggins. Usch,usch,usch

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar.
Vad vill du bli? Svår fråga... Allt från kock och designer - till fotbollsproffs och fotograf haha.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Never.
Är lönen viktigast? Nej.

Boende:

Lägenhet eller hus? Bådeoch. Hus här. Lägenhet i stan.
Framtidsplaner med boende? Inte det minsta, bara att jag ska bo i stan.
Litet eller jättestort? Stort/mellan.
Drömboende? En lyxvilla utomlands.
Landet eller mitt i stan? Bådeoch.
Mysigt eller sterilt? Bådeoch. Men gillar mest sterilt faktiskt.

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nej.
Är otrohet okej? Absolut inte!
Älskar du någon? Nej.
Betyder familjen mycket för dig? Jodå.
Är du lojal? Ja, det är jag!
Tycker du om att dricka dig full? Ja, antingen om jag är peppad eller mår dåligt. Inte annars.
Hemmafest eller krogen? Är för liten för krogen, så hemmafest.


Kommentarer
Postat av: malin

Vill du tjäna pengar lätt på din blogg?

Jag har redan tjänat 3000 på en vecka, gå in på min blogg och tryck på bannern i mitt senaste inlägget (adrecord). Du har instruktioner där hur man gör för att tjäna pengar också :)

2011-04-13 @ 21:18:20
URL: http://malintiukuvaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0