Emilia goes president.

Som sagt, så skulle jag ta upp något politiskt eller rättare sagt mer "allvarligt" här i bloggen. Och det har inte blivit av än. Så idag kände jag för att skriva av mig rejält.


När jag var liten. Sisådär 7-8 år. Så gick jag mycket och funderade på det som stod i tidningarna. "15-årig tjej våldtagen" "65-årig man tagen för pedofileri"
Det var sådna rubriker som fick tankarna i mitt huvud att vispas om. Jag började bli rädd för livet. Rädd för att kunna gå ut. Jag vart helt enkelt så uppbunden av alla rubriker och nyheter, så jag trodde endast att det var så världen såg ut utanför ramarna.

Jag var rädd för att allt som hände dom där olycksdrabbade tjejorna som det skrevs om i tidningarna, skulle en dag även hända mig. Jag trodde seriöst och på fullaste allvar att det var normalt. Tänk er.. En sjuåring som tror att det är normalt att bli våldtagen och misshandlad? "Nån gång, kommer det här att även hända mig."

Själv skulle jag rekomendera dödsstraff för sådna här typer. Det är inte mänskligt att bete sig såhär. Så vad har dom på jorden och göra, om dom bryter mot alla naturliga lagar? Nej usch. Bort med fanskapen, tortera dom till döds. Dom är absolut INTE värda att få en behandling för det. Dom kommer fortfarande vara samma, jävla skithögar.

Jag förstår det bara inte... Varför inte ge upp all skit? Varför inte bara sluta bete sig som rena rama arslen? Hur svårt kan det vara? 
En man i 40-45 års åldern våldtar en 14-årig flicka. Tänkte han nån gång på att det lika gärna kunde vara hans dotter? Tänkte han nånsin på hur hennes pappa skulle må? Ibland förstår jag mig bara inte på mänskligheten. Logik som alla tar i första hand. Har dom aldrig ens varit i närheten av att förstå.



Svårt psykiskt störda människor, eller bara kåta manssvin?
Släng gärna in en kommentar om just DIN åsikt.

Kommentarer
Postat av: Becca

Kan inget annat än hålla med dig,Dödsstraff ska de va på dom jävlarna !

Man må ju ha stora problem om man håller på så :S

2011-04-11 @ 15:42:20
URL: http://beccagumze.blogg.se/
Postat av: viktoria

Tycker samma, Man måste vara helt jävla förstörd i huvudet om man kan få för sig att göra ngt sånt!

2011-04-11 @ 16:11:43
URL: http://viktorialindstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

delar verkligen din åsikt!

2011-04-11 @ 16:13:39
URL: http://anderssonida.blogg.se/
Postat av: Martina Amrén

fyfan jag känner igen det där. jag vill inte ens vara i min lägenhet för jag har en läskig gubbe till granne som stirrar på mig hela tiden och har sett han utanför min dörr 1 gång när han har gått fram och tillbaka precis som han vet inte om han ska knacka på när jag kollade ut genom det där hålet. Vågar inte gå ute själv på kvällarna heller? jag menar vad händer med samhället när man inte ens vågar gå ut längre..

2011-04-11 @ 16:24:00
URL: http://mmartinamren.blogg.se/
Postat av: André "BÄÄÄÄÄST" Olsson

Jag håller med dig lilla flicka eller inte om straffen jag tycker att dom borde få känna på sin egna medicin av typ en sexrobot :D det hade vart f1 nice ;o för då skulle dom fatta vad dom gör sedan bli dödade i ett rum utan syre :D

2011-04-11 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0