Byta blogg?

Det sista jag skulle vilja nu, är att byta blogg. Men jag tänkte såhär.. Eftersom jag vill göra både min wrapper och content bredare. Så måste jag även ladda upp dom nya bilderna i t. ex storlek 700px istället för 600px.
Och jag vill inte ha en blogg med för små bilder. Men jag tänker ju inte direkt sitta och ändra alla bilder i förgående inlägg, till större bilder. Och det är fett fult med en blogg där bilderna inte passar in i contenten.

Så jag tänkte behålla den här bloggen. Och skaffa en ny där jag skriver, som ett nytt startskott liksom... Tycker ni det låter som en bra idé?

Kommentarer
Postat av: martina

låter som en bra idé! ha ett lätt bloggnamn så att man kommer ihåg den lätt bara

2011-04-10 @ 19:23:05
URL: http://mmartinamren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0