Badhus = noway.

Såg nyss att Sofie skrev på sin blogg, att hon inte visste om hon skulle med och bada på tisdag eller inte. Och då slog det mig att vår klass ska ju också åka och bada! Damn it. Hatar att bada, hatar framförallt badhus. Jag hatar att visa upp mig i bikini anyway. Isåfall får det bli en bikini-överdel, shorts, strumpor & hårband. Annars går jag inte med på det.

Men tror jag ändå har mens då, så då är det ju lugnt! :D världens bästa bortförklaring ever... Men klart, jag som äter p-piller kan ju ändra dag.. Men det behöver jag ju knappast säga något om.



Kommentarer
Postat av: saga

skärp dig, du ska med!

2011-04-11 @ 19:40:07
URL: http://sagasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0