Omvandlad livsstil


Som ni vet, så är jag en väldigt viktfixerad människa. Utan att oerfarna personer ska komma med kommentarer som "jävla anorexia-barn", så ska jag berätta min planer.

Nu ska jag börja äta mer balanserat, äta regelbundet men mindre portioner & mer grönt.
Vägen för att minska i vikt, är inte att sluta äta och träna. Utan att äta bra mat, och träna mycket.
The way to be.

Alltså, mitt mål är att börja äta bättre och träna som sjutton!
problemet är att jag är så himla bekväm, och lat.

Har tagit upp det ett antal gånger. Men det har liksom aldrig gått och blivit en rutin. Men den här gången ska det banneimig hålla!

jag är inte nöjd med mig själv - nej. Därför gör jag det som kan förbättras. Jag är en grymt utseendefixerad person. T ex, så får jag ångest om jag råkar ha samma tröja på mig två dagar i rad.
Och därför jag har blivit en sån j*vla extrem shopaholic! Men det gillas ju ;).

Och tro inte att jag är en "bantnings-människa" som går runt och klagar på vad alla andra är tjock. Utan jag otrivs med mig själv helt enkelt. Men jag har tusentalsgånger försökt att leva med den jag är och hur jag ser ut. Men där har jag failat totalt.



Btw, jag bryr mig inte/tänker inte ändra mig/eller änns tittar på vissa av era löjliga kommentarer som brukar dyka upp så fort man tar upp ett enligt er "känsligt ämne". Tyvärr så får ni inte min uppmärksamhet som ni strävar efter så sjukt att få. :P


Kommentarer
Postat av: Prebeniris

Very informative and enlightening website

2010-12-13 @ 14:02:34
URL: http://prebeniris.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0