Random test


Under 2010 har jag:

druckit alkohol? - Ja
rökt? - Ja
snusat? - Ja
rökt vattenpipa? - Ja
däckat? - Ja
blivit påkommen? - Det beror på vad, men nej av vem i så fall?
kysst en främling? - Har jag nog
har haft oskyddat sex? - Ja
har strulat med fler än en person under 24 timmar? - Ja
kysst en kille i klassen? - Nej?
gjort något dumt? - Mjoru
gjort något som du ångrar? - Mer än mycket av allt
strulat med ditt ex? - Haha, typ ja
sagt nej till sex? - Mja
fixat dig i timmar? - Haha jämt!
gråtit inför mer än 10 personer? - Ja
smygit ut? - A
haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Nej
sovit brevid någon av samma kön? - Ja
sovit brevid någon av motsatt kön? - Yes
lekt med någons känslor? - Skulle aldrig kunna göra det.
älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - Ja. ♥
gråtit dig till sömns? - Mm
gråtit framför någon du älskar? - Ja
haft sex ute i skogen? - Heh, ja
kysst en tjej? - Ja
vaknat av att du gråter? - Ja
skrikit ord som hora och slampa till någon? - Ja
slagit någon på skoj? - Haha always :)
blivit slagen på skoj? - Aa
lärt känna över 10 stycken nya människor? - Japp
gått bakom ryggen på någon? - Nej
varit på semester utomlands? - Ja
badat i havet? - YESSIR!!
haft snöbollskrig? - Om jag har!
sett en hel fotbollsmatch? - Tror inte det. Bara spelat en HEL fotbollsmatch.
inte sovit på en hel natt? - Ja
varit på sjukhuset? - Nej
sovit i över 12 timmar? - Ja
sett en film mer än 10 gånger? - Nej
tagit någon på röven? - Såklart! Roompaa!
lärt känna någon via internet? - Ne, eller en början till en relation, - jo :)
velat dö? - Nej, har inte sådna problem
fått ett ig? - Nej
åkt buss i över 10 timmar? - Nej
varit ute en hel natt? - Ja
blivit tagen av polisen? - Nej
svikit en vän? - Ja, och det skulle jag aldrig i hela mitt fucking liv göra om. Ni vet vilka ni är, och jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar; jag vet, såg dom och var bara tvungen att göra ett impulsköp. :)

2010-09-30 @ 22:34:58
URL: http://eeericaanderssonsoderberg.blogg.se/
Postat av: Erica

sv; haha ja, men tyvärr så händer det lite fööör ofta nu när man är i stan hela tiden. Hittar nåt och känner ''måste ha!'' Sen kommer man hem med typ 20 kr på kortet.. typ! haha.

2010-10-01 @ 00:24:38
URL: http://eeericaanderssonsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0