Långdragen bloggpause? SORRY!



Hejsan alla trogna bloggläsare!

Jag uppskattar verkligen att ni konstant följer bloggen, trots att jag inte har bloggat på mer än fyra dar nu tror jag...

I helgen har jag  i alla fall varit med underbaraste Daniel Johansson♥. Fast jag åkte in till stan från fredag - lördag. Då vart det allt en "peng-förbränning" ! Jag orkar seriöst inte lägga upp bilder på kläderna.

Det vart: en stickad tunn vit/svart randig tröja, ny mascara, nya svarta leggins, mörkblå jeansskjorta, svart stickad tubhalsduk, mörkblå tubhalsduk, (tappade bort min förra korallfärgade :() svarta canvas, inomhus-skor/utomhus/friidrott/fotbollsträning/, gräddvitt linne.

Köpte mycket billigt, men ett par tusen gick det åt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0