Jag kom hem med TVÅ hela böcker idag!


Som sagt så var ju jag och Johanna på biblioteket. Och jag letade, och letade. Men hittade ingen som riktigt "föll mig i smaken". Så det vart två böcker om bakning! Som ni vet, så är jag sjukt intresserad av matlagning&bakning. Så fort det är Hells Kitchen, TopChef eller nått liknade. Så sitter jag som fastklistrad framför tv:en. Så det kanske bli ett sådant gymnasium för mig?

På tal om gymnasium!

Jag har väldigt olika intressen. Det flyger emellan alla olika saker.
Antingen blir det, Idrott&Hälsa på JB.
Eller så, hotell&resturang.
Or, Foto/Media!

Nu har ni lite koll på mina uttänkta gymnasium-val också :).

Kommentarer
Postat av: Emil

Två HELA böcker Damn!! :P

2010-09-10 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0