Håltimme


Här sitter jag och Johanna, glada som fan. - Vi har håltimme istället för syslöjd.

Förlåt för mitt ENORMA blogguppehåll! Jag har varit i Sundsvall hela helgen med Alma. Vi har varit barnvakt åt hennes systers barn. Roligt, men det tog lite på tålamodet ibland...

Har köpt ännu en till stickad tubhalsduk. (har runt sex stycken nu) Två par vinterörhängen. Jag som alltid går med stora örhängen på vintern, so princess-style. Så jag var ju tvungen att köpa ett par till. En puderfärgad, stickad tröja. SUPERFIN! Också köpte jag en cardigan som jag glömde prova. Jag brukar aldrig behöva prova kläder. Jag vet min storlek - sen passar den.
Så den lämnar jag antingen tillbaka, eller köper en ny i stan. Men tror dock inte att dom har precis den cardigan där.

Lovely, puss ♥

Kommentarer
Postat av: tove

Sv: Haha det skulle inte vara Louise om hon inte gjorde det ;)

2010-09-22 @ 12:52:36
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0