Bio med Annie...


Hej!

Igår for jag, Anna och Jens iväg till Kälarne en sväng. Och det sög ju. Pissigt, men förväntat...
Båda smurfarna sov över hos mig. Jens fick ligga på madrassen, så att jag skulle få Anna för mig själv i sängen. Rawr;).

Ungefär klockan 10.00 vaknade vi. Åt frukost. Och såklart så fick vi stressa ner på Hammarn bara för att jag skulle med bussen till stan 12.35!

På stan så träffade jag Annie på JC, och skulle lämna tillbaka cardigan som jag köpte i Sundsvall. Men då hade jag glömt den hemma hos Jens! Annie jobbar ju på JC och hon har så schyssta arbetskamrater, så dom skulle fixa så att jag kunde byta den i alla fall.
Nicilicious med special editionlicious!

Käkade en Goûter, och sedan gick vi och kollade på "I Rymden Finns Inga Känslor!". Jag såg den innan den kom ut på bio, men den är så sjukt bra så att jag var tvungen att se den igen! Och värt var det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

laddade du hem filmen?

om du gjorde de , vilken sida?

2010-09-26 @ 12:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0