Work it hard!


Idag hade vi skolfoto! Haha, jag ville verkligen inte vara med. Så jag skippade det. Lite synd att jag och Johanna missade 'kompis-fotot'. Men, men. Nästa år...

Lite pinsamt också att vissa personer klär av sig inför skolfoton. White trash baby ;).


För första gången på ungefär ett år! Så satt jag och jobbade med läxor/efterblivet skoljobb direkt när jag kom hem. Fan, jag tror nog att det måste vara suget efter en systemkamera :O.
Så jag ska nog fortsätta med det nu.

Och imorgon ska jag vara med älsklingsjohanniie. Vi går på läxstuga direkt efter skolan, och sedan drar vi och solar en sväng! Puss.

Jag saknar min daniel♥

Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

Jag saknar dig också gumman, kyss påre<3

2010-10-06 @ 22:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0