RENOVERA I MITT HJÄRTA.. !


Som kanske inte alla vet, men många... Så är jag designtokig! Jag älskar att komma med idéer om hur vårat hus ska renoveras. Och jag har mest "moderna-kunskaper" också. Ganska kul att veta mest ;).



För ungefär fyra år sedan så designade jag mitt nuvarande rum. Och ja... Det blev ju som det blev. Färglatt, snygga ikea-möbler men för färglatt. Men jag tycker att jag var otroligt duktig på att matcha möbler för att varit så pass liten.

Mitt kommande rum ska vara stilrent, sterilt och modernt. Fondvägg såklart. Gud så länge jag har väntat på en fondvägg.

Antingen ljus,ljus beiga väggar. Eller ljus,ljus rosa. Har inte bestämt mig än. I alla fall har jag hittat en skitläcker rosa mönstrad fondvägg.
Tyvärr så är det trägolv i det rummet. Och jag vill hellre ha plast. Eller rättare sagt, det är mer praktiskt att ha plast. Så mycket som jag spiller saker överallt.
Om det inte blir plastgolv, så ska vi måla golvet vitt. Läckert!


Så snart blir det att åka till Ikea och storshoppa!
Vi ska börja lite idag :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0