Pappa-dotter-dag idag! ♥


Idag klockan 09.30 for jag och papii iväg till stan! Först lämnade vi in min telefon. Var lite svårt att svara, när han frågade: "Ja, vad är det för fel då?" så det vart ett lite 'mittemellan-svar'. "Allmänt?" vart svaret.. Haha!

Såklart så frågade jag om en lånetelefon, eftersom jag har lyckats gjort sönder alla mobiler vi har hemma. Och sååklart så blev det en gammal Nokia med bubbelknappar. But i'm just lovin' it!

Min pappa var så gullig, så jag fick lite saker också :).


• En Ipod travel-charger. (laddare för Ipod´s i vägguttag)
• Stövlar/boots. Tänkte köpa ett par urläckra boots från DNA, men jag vågade inte köpa dom.
• Uggs med världens mjukaste päls inuti!
• Rakhyvel + rakgel paket typ. Haha det köpte jag själv i alla fall..

• Hörlurar till Ipod. Skulle egentligen köpa "H-Ö-R-L-U-R-A-R" (Skullcandy) men det tordes jag inte heller?! :o jag ville ha ett par vanliga först och främst. Slet ju sönder mina förra, hehe. Men det var bra ljud i dom i alla fall! TUR!


Rätt så mysig dag, som slutade med en pasta- Fläskfilé & ädelostsås på Restaurang Viktoria. Sådan pastaälskare som jag e, som var jag bara tvungen! Åh så gott det var!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Erica

sv; haha ja men att jag har! Ena dagen kan jag kolla och då har jag kanske 1000kr. Och nästa? typ 20..

:(

2010-10-01 @ 19:01:43
URL: http://eeericaanderssonsoderberg.blogg.se/
Postat av: martina

men emilia du kunde ha sagt nåt du kunde ha fått mina uggs!

2010-10-01 @ 19:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0