Nyduchad


Nu sitter jag här i min rosa mjukisdress & tofflisarna, och dricker te.


Helgen tillbringades med älskling. Och jag är väldigt glad över att jag åkte till honom på fredagen. För han har varit så grymt efterlängtad. En stor klump i halsgropen bara släpptes när jag fick se hans fina leende.


På fredagen så firade vi älskling & Andreas.
På lördagen hade vi en låång mysig sovmorgon. Och en massa film & mys på kvällen.
På söndagen så låg vi bara och myste då oxå.

Att bara ligga i soffan med sin älskling en hel helg, kan förgylla ens liv!

Tack för en underbar helg hjärtat! Jag älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: keyfinderuf

Tappar du alltid bort dina nycklar och spenderar mycket tid på att leta efter de?

Då har vi den perfekta lösningen på ditt problem. KeyfinderUF hjälper dig att hitta dina nycklar på några sekunder. Titta in på vår hemsida för att läsa mer om vår produkt.

www.keyfinderuf.se

2010-10-25 @ 08:56:28
URL: http://wwww.keyfinderuf.se
Postat av: tove

Ungefär precis så såg min helg ut, så underbart.

2010-10-25 @ 15:05:13
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0