Min mamma e bäst! ♥


Jag diggar min mammas favoritcitat på facebook...

"åttio procent av all framgång handlar bara om att komma i tid"



Gud vad jag saknar dig mamma! Nu märks det att jag vart ifrån dig påtok för länge!
Kom ihåg.. Som jag sagt tidigare.. Jag kan inte andas utan dig. Du är mina lungor.
Nu håller luften på att ta slut.

Du ger mig alltid ny motivation. Och det är just det jag behöver som mest nu. Motivation till att kämpa för något man älskar.
Jag märker att jag vart ifrån dig för länge, när jag börjar gråta på kvällarna innan jag ska sova. Och börjar drömma mardrömmar.
Jag vill känna din närhet. När du stryker mitt hår till sömns.

Jag älskar dig mamma!

Kommentarer
Postat av: saga

jag håller med!



va, nej! nej asså ärligt, jag menade inte till dig. haha jag förstår att du tror de, men jag gjorde faktiskt inte de. tänkte inte ens på att du hade skrivit dedär ett tag innan :p

och om jag menade de till dig skulle jag aldrig skriva såhär som jag gör nu ;)

2010-10-14 @ 18:29:12
URL: http://bajslaaarv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0