Konfirmation


Idag efter skolan så var det konfa. Har aldrig varit där förut. Och det har vart tre eller fyra gånger nu. I alla fall så började det med lite snack, och sedan fika. åå gratis fika är jag väldigt svag för, ♥
Sedan snackade vi massa.. hm.. Skit? Sen sjöng en tant massa låtar medmera.

Haha ursäkta att jag är så negativ, men jag har alltid ogillat grejor som har med kyrkan att göra.

Som man säg:

"Man ska bara konfirmera sig om
man har många&rika släktingar."

Annars är det ju typ helt värdelöst? Det är gratis fika, och pengar som jag är ute efter.
Ohno, i'm a bad girl.. *fniss ;)*

Får se om jag fortsätter.



(stort sätt dagen i bilder) ↑

Kommentarer
Postat av: Johannaa :)

haha, snygg bilderna! Fan va liten jag ser ut jämnfört med hästen! :o

2010-10-21 @ 21:29:47
Postat av: Anonym

ska du till daniel ikväll?

2010-10-22 @ 19:26:11
Postat av: tove

Sv: Tack då :o Tänk om jag är det åsså mobbar du mig för det :)! :'( ;)

2010-10-22 @ 20:20:57
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0