Jag måste ha ett ställe att skriva av mig på...


Hur fan gör man, när man vill något så jävla mycket. Men vet inte hur man ska göra?

Tårarna bara väller nerför kinderna. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag vet inte hur. Det är upp till mig. Men hur ska jag göra? Jag vill ju, jag vill nå så jävulskt!

Jag vaknade inatt av en dröm. En dröm där jag förlorade dig för alltid. Du försvann ur mitt liv. Jag vaknade av att täcket var alldeles blött av tårar. Jag låg vaken och grät en lång stund.
Drömmen satt kvar i huvudet. Jag trodde att det var sant. Jag trodde att jag hade förlorat dig.

Det kanske var en varning. En varning för att det kanske håller på att ske? Att jag håller på att förlora den jag älskar mest på hela jorden, pågrund av mig själv.
Jag vill inte att det här ska hända. Jag vill inte ha alla dom här grälen med dig. Jag vill inte! Men ändå så blir det så. Det beror på mig. Det är mitt fel. Och jag vill åtgärda det. Men jag vet inte hur! Jag är så otroligt kär i dig. Jag skulle kunna göra allt för dig. Men just det jag behöver göra, kan jag inte göra. Det lilla som behövs av mig. Kan jag inte.

Av hela mitt hjärta, vill jag att det här ska hålla. I want it so bad!
Och jag vill klara det. MEN JAG VET INTE HUR! Min personlighet har jag själv förändrat till något negativt och surt. Innan var det inte alls så. Varför gör jag såhär? En sak är väl om jag bryter ner mig själv.. Men nu går det ut över Han jag älskar. Varför? Varför kan jag inte bara fixa allting igen? Varför kan jag bara inte bli mig själv igen? Varför förstör jag allting bra, som jag vill ska hålla hela livet ut?

Jag älskar dig så att mitt hjärta exploderar. Jag vill det här så jävla mycket. Du får inte tro att jag tvivlar. För tvivla är ett ord som inte existerar i det här.. Mellan dig&mig.
Du och jag. Det låter så jävla underbart! Att bara höra din röst, gör mig så varm, så glad. Så lycklig.
Men varför visar jag det inte? Varför får jag dig å tro att allting är en lögn? Varför visar jag det inte?!?!
Jag vill, men viljan räcker inte till.

Nu tänker jag fan ändra på det här. Jag vet inte hur det kommer börja, - och jag vet inte hur det kommer att sluta. Men jag vet att nu ska jag försöka. Nu ska jag lyckas! Nu ska jag ta fram fotbollsspelaren i mig. Nu ska jag dribbla mig förbi bekymrerna.
Jag ska älska, och visa att jag älskar. Jag skulle kunna ändra hela mitt liv, bara för dig. Och jag tänker bevisa det nu! MEN JAG HAR SÅ JÄVLA SVÅRT FÖR ATT VETA HUR!

Varje gång jag tänker att: nu ska jag verkligen försöka, nu ska jag klara det här!
Kommer tanken upp.. "det kommer bara att slinka tillbaks på samma bana sen igen.. Ingen mening att prova"

Det är fel tanke! Men jag har så jävla svårt för att tänka positivt. Jag vet fan inte hur man gör.
Men nu ska jag göra allt. Det kanske kommer att bli överdrivet..

Men älskling.. får jag fråga dig en sak.... Kommer du att hjälpa mig? Hjälpa oss att få tillbaka fågelkvittret och allt det glada igen?

Jag kommer aldrig att sluta älska dig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefint♥

2010-10-13 @ 20:08:13
URL: http://elinsstory.bloggplatsen.se/
Postat av: tove

Vaknar av samma drömmar, varje natt han inte ligger brevid. Jag lider med dig..



Men älskling jag ser att du gör framsteg, för ett år sen kunde du inte tänka tanken att kanske tänka posivivt. Du vet att jag alltid finns här.<3

2010-10-13 @ 21:19:20
URL: http://tovesandelin.blogg.se/
Postat av: Daniel Johansson <3

Blir tårögd varje gång jag läser de här, så vet inte vad jag ska svara, förlåt, men



Drömmen kommer aldrig bli sann, jag finns här föralltid för dig gumman,vad som än händer.



Jag är så himla tok kär i dig, utan dig i mitt liv, då är livet meninglöst, det är mening att det ska va vi två,



Du är mitt hjärta, du är mitt allt, hur skulle jag kunna leva utan dig?, det gör så ont när vi bråkar om små saker, för känns som jag ska bli lämnad, sviken , krossad totalt, men, det du skriver, så kommer det inte hända, så nu tänker jag också hjälpa så mycket det går och fixa det här.



Jag älskar dig så otroligt mycket Emilia<3

2010-10-14 @ 14:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0