Ganska så lyckad dag



(bild från i somras)

Idag hade vi elevens-val.
Jag och Johanna hade valt läxstuga (göra-klart) på förmiddagen, och hemkunskap på eftermiddagen. Men våra lärare är så himla snittsiga så att dom lyckades att inte skriva upp oss på hemkunskapen.

Jag undrar verkligen om dom "råkade". Dom kanske tyckte att vi behövde det.


Så vi fortsatte med läxstuga. Så vi hade läxstuga hela dagen. Det var himla skönt att få saker gjorda. Har haft så mycket som jag inte gjort till skillnad från resten av klassen. Kortfattat - Jag ligger efter.

Men nu har jag börjat komma ikapp i alla fall. Har inte känt så här på länge. Men det var i alla fall världens lättnad att undanröja en massa jobb.

Puuh..!

Kommentarer
Postat av: tove

Min Emilia börjar komma på fötter <3

2010-10-12 @ 12:27:16
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0