♥Daniel Johansson♥


Jag saknar dig så.
Du gör mig så glad.
Så fruktansvärt lycklig.
Du har mitt hjärta.
Du har nyckeln till det.

Du fick mig ner på knä.
Du fick mig att våga älska.
Det underbara, är att du älskar mig.
Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad,
att du älskar mig.
Det är värt allting på denna jord.
Att bli älskad av dig.
Min skatt.
Min älskling.

Om kärlek mättes i stjärnor,
så skulle du få hela natthimlen.
Om du skulle förstå min kärlek till dig.
Skulle det ta evigheter.
Evigheter att förstå.

Det är hos dig jag vill vara
för alltid.
Jag vill ligga bredvid dig.
Känna dina andetag.
Känna ditt hjärta slå emot mitt.
Känna verkligheten.

Du är det vackraste.
Det vackraste jag vet.
Det vackraste som finns.
Du är så otroligt bra.
För bra för att vara sann.

Jag vill alltid ha dig nära.
Nära mig.
Alltid.
Alltid här.

Jag älskar dig Daniel Johansson.
Du är bara min. Min vackraste pojke.

Din röst kittlar i magen på mig.
Du gör min nervös. På ett bra sätt.
Du gör mig glad.
Du gör mig otroligt lycklig.

Jag glömmer aldrig första gången jag låg bredvid dig.
Det kändes underbart. Att ligga bredvid den man älskar.

Att se på dig när du sover. Är det vackraste jag vet.
Att ligga på ditt bröst är det bästa stället på jorden.
Att få sova i din famn är det mysigaste som finns.

Att vara nära dig är oslagbart.

Jag älskar dig, otroligt mycket. Du är så vacker älskling. ♥


Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

Du ska få svar på det där, men just nu, så har dina ord gjort mig stum. Jag älskar dig så otroligt mycket Emilia. <3

2010-10-06 @ 20:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0