Måste börja sova riktigt...


Jag kan gå och lägga mig tio, (okej då kan jag inte sova) och ändå vara skittrött på morgonen. Det jag menar är att jag ALLTID är trött på skolveckorna. Jag har mycket svårt att somna. Och är dödstrött på morgonen. Sedan under dagen så somnar jag under lektionerna. Som idag. Då sov jag bort en kvart/tjugo minuter på No-lektionen.
Men jag kan lägga mig i tid och somna direkt. Fast jag blir ändå trött?

Jag måste helt enkelt inte sova så bra på natten. Jag är väldigt orolig. Och jag drömmer mycket mardrömmar. Och mardrömmar är tecken på orolighet & nervositet.

Någon fler som är långt ifrån morgonpigg under skolveckorna..?



slänger upp en lite trött/söt emilia oxå!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch jag vet hur det är !

sover också dåligt och drömmer mardrömmar, inge kul alls :(

2010-11-11 @ 22:05:05
URL: http://pwasell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0