Hm...


Jag funderar på att ta ur mitt navelsmycke. Och göra om det igen.
För det började som en kul grej. Jag och några kompisar slog vad att jag skulle göra det. Och plötsligt så hade jag hål i naveln. Och vi tog det faktiskt på skolan tillochmed ?!
Min största fobi är nålar/sprutor/kanyler mm. Så det tog ett bra tag innan det satt där. Hehe...
(begriper inte hur jag tordes göra det utan att göra det på salong!)


Men det är så att den sitter för högt upp. Det syns bara om man tittar nära. Men ändå. Jag vill ha en perfekt navelpiercing.


(google-bild)

Men känns rätt ovärt att ta ett nytt. Med tanke på kostnaden. Det är ju inte lika trendigt att ha hål i naveln nu, som det var förut. Visst kan man ha kvar ett man redan har. Men ta ett... Njaa. Har ju faktiskt haft mitt i ett år nu ungefär.

Kommentarer
Postat av: tove

Men det går väl inte att göra så att ett hål läker igen när det väl har läkt? Det blir ju som ett naturligt hål då som inte växer igen. Som hålen i öronen växer ju inte igen för att man tar ut örhängena. ? :)

2010-11-12 @ 11:15:48
URL: http://tovesandelin.blogg.se/
Postat av: tove

Sv: Ja hur skulle jag kunna någonting om naveln? :p Så det läker inte riktigt eller vadå? :)

2010-11-13 @ 12:06:12
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0