Helgen spenderades med älskling


I helgen så var jag och älskling själv hemma här. Det resulterade arbete. Han tände upp i pannan, och jag gjorde mat och diskade. Drygt men socialt.

Och nu har han även fått upplevt mina hundars styrka. Dum som jag är så lät jag han gå med dom mest "skenande" hundarna. Sen fick han gå med min snälla lilla bebis Figo. Då vart det slut på gnället haha! ;)


(bildbrist, därför jag slängde upp en bild på Figo!)


Vi svullade ändå ganska mycket i helgen. Han hade ett sår i läppen, så han kunde knappt äta :( men jag frossade i mig!
kycklingfilé, potatisgratäng, beasås, cola, chips, makaroner, skinksås, varma mackor, marabou-choklad.


Tack för en åter helt fantastisk helg hjärtat! Du är ju sjuk... (bokstavligt & fysiskt oxå) .. men hur fan kan du göra mig så grymt lycklig?! Värsta manpower! Jag älskar dig honey♥

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: haha tack :))

2010-11-01 @ 18:05:06
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/
Postat av: Daniel Johansson

Tack för den underbara helgen! =), Jag älskar dig <3

2010-11-02 @ 13:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0