Finns bara ett ord för kvällen... FAN


Fan säger jag, fan! Jag skulle ha åkt på den där jävla middagen. För att glömma allting annat för en stund. För att va med Jens & Anna. För att äta, dricka och ha kul. FAN!

Jag känner ångesten krypa uppför ryggen på mig. Fyfan vad äckligt det känns. Värdelöst. Och ensamt framförallt. Fan att jag alltid ska sabba allting för mig själv!

Att allting ska gå åt helvete för mig jämt. Hur fan lyckas man? Är det någon egenskap jag har eller? I så fall en egenskap som jag inte rår för. Jag är en sådan person helt enkelt. Så är det. Punkt


asså fyfan går inte att vara det minsta positiv i det här inlägget. Får slänga upp en gårdagens bild för att piffa upp.


Kommentarer
Postat av: Louise

Va fin du är!

2010-11-05 @ 21:19:53
URL: http://louiiiisekarlstedt.blogg.se/
Postat av: Terese

Du är VACKER!

2010-11-06 @ 11:19:20
URL: http://tereseiparantes.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0