Empty of emotion


Jag känner mig så tom. Vet inte hur jag ska uttrycka mina känslor. Men jag vill få ur mig alla känslorna. Men vet inte hur jag ska bära mig åt. Jag är orolig över något som jag egentligen inte ens ska behöva beskymra mig om. Men endå så finns den rädslan där och lurar runt hörnet.

Jag är så rädd att förlora det jag älskar. Det jag lever för. Så otroligt himla rädd. Finner inga ord för den enorma rädslan. Den biter inuti mig. Den skriker i huvudet på mig. Den får mig att skaka av nervositet och oro. Den gör mig svag. Svag och rädd. Inte en bra kombination. För det gör mig bara ännu svagare.
Jag har onödiga tankar som susar runt i huvudet. Men jag kan inte bli kvitt dom. Dom sitter fastklistrade inuti mitt huvud. Säger åt mig att vara rädd och orolig över "det" som jag egentligen inte behöva vara rädd över. Hur kastar man iväg sina känslor? Hur tar man död på dom?

Jag är en liten, svag och rädd flicka som skriker inombords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0