Bad med skolan


Hej!

Idag åkte hela skolan till Östersund och badade. Niorna fick även gymma om dom ville det. Vilket jag vart så enormt avis på. Jag ville ju gymma. Inte bada?

I alla fall så hade jag och Johanna redan bestämt att vi inte skulle bada. Men när vi väl var inne på badhuset, så vart man lite sugen...
Vi hade ingenting och göra. Och att sitta inne på ett badhus med kläder på är ingen höjdare. Så vi tog bussen ner på stan. Fick mitt barnbidrag nu lite i förskott. Så det vart en liten "behöva-shopping".


Warp
mössa & Warp vantar Stadium


Underkläder Ginatricot


Nagellack Sense
skitdyrt. Hundra spänn!


Nagelpenna Sense

Kommentarer
Postat av: tove

Sv: Jo den kan vara kort on den är högmidjad? Jag föredrar att ha kjolar som går ovanför knäna, jag tycker inte att det är fint med långkjolar. Men om du vill ha det så använd det, men enligt mig är det fult. :)

2010-11-19 @ 10:24:51
URL: http://tovesandelin.blogg.se/
Postat av: martina

lägg ut bilderna på siiimon ;)

2010-11-22 @ 13:17:00
Postat av: Lina

sv: systers :)

2010-11-22 @ 20:37:33
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0